Tapahtumia?

Avatar
TeeTee
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2025 4:58 pm

Tapahtumia?

Viesti Kirjoittaja TeeTee »

Moikka kaikille aktiviisille foorumin lukijoille....
Pikkujoulut 2025 taisi jo mennä, mutta miten tuo kotisivuilla mainittu loppiaisristeily.
Mihin se suuntautuu, vieläkö ehtii ilmoittautua mukaan ja kenelle ilmoittaudutaan ja/tai onko se tarkoitettu vain yhdistyksen jäsenille?

TeeTee
Persveivi
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Marras 19, 2025 7:37 pm

Re: Tapahtumia?

Viesti Kirjoittaja Persveivi »

Morot!
Täällä yksi aktiivisista uuden foorumin käyttäjistä.
Loppiaisristeilyä voisi ajatella toteutettavaksi mutta,millä konstilla saadaan porukkaa tänne foorumille...
Avatar
TeeTee
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Joulu 08, 2025 4:58 pm

Re: Tapahtumia?

Viesti Kirjoittaja TeeTee »

Millä konstilla saadaan porukkaa tänne foorumille... Oikeesti?
Yhdistyksellä luulisi olevan jäsenrekisterin, jossa on jäsenien spostiosoitteet ja joita joku voisi käyttää hyväksi viestinnässä.
Hyvän viestinnän seurauksena foorumille saattaisi löytää useampikin.
Minä yhdistykseen kuulumattomana en tietenkään tiedä vaikka joku viesti kotisivuista ja foorumista olisikin lähetetty.

https://www.yhdistystoimijat.fi/toiminnot/viestinta/

TeeTee
roc rob
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Marras 12, 2025 12:24 pm

Re: Tapahtumia?

Viesti Kirjoittaja roc rob »

On jonkin näköinen s-postilista, olen yrittänyt ylläpitää sitä, laita foorumista muikkarin, jouluna taitaa aikaa riittää tähän.

t. Robin
Puuhis
Viestit: 15
Liittynyt: Su Maalis 01, 2026 4:43 pm

Brittiralli 2026

Viesti Kirjoittaja Puuhis »

Kuinkas moni on menossa Brittiin tänä vuonna
Puuhis
Viestit: 15
Liittynyt: Su Maalis 01, 2026 4:43 pm

Hymyilevän motoristin kevätpäivä 2026

Viesti Kirjoittaja Puuhis »

Hymyilevän motoristin kevätpäivä 2026 järjestetään. 9.5.2026 Kymiringillä Kausalassa.
https://www.ringraceclub.fi/tapahtumat/ ... vat/hmkp26
Puuhis
Viestit: 15
Liittynyt: Su Maalis 01, 2026 4:43 pm

Hakapirtti meeting, 2026

Viesti Kirjoittaja Puuhis »

Miitin keskeisenä jippona on kaikenlaisille harrasteajoneuvoille avoin drive-in-tyylillä toteutettu ajoneuvonäyttely, jossa hienoimmat ajoneuvot palkitaan asiaankuuluvin pystein! Myös halukkaat pääsevät kieseillään polttamaan kumia sille varatulla alueella.

Perinteisten kuvioiden lisäksi ollaan jo sovittu, että tapahtuman ruokapuolesta vastaa Luksun Grilli ja Weikkoset.

Myös Hakapirtti on ilmoittanut, että miittiin mennessä pirtti on saanut kasvojenkohotuksen, jonka lisäksi kuppilassa on esiintymässä palkintojen jaon jälkeen Stenari soolona ja myöhemmin Ryystöote tarjoilee railakasta livemeininkiä. Kannattaa käydä vilkaisemassa ja ennen kaikkea viihtymässä.

Katsotaan vielä mitä kaikkea keksitään. Ilmoitetaan täällä kyllä.

Joten tervetuloa starttaamaan kesä rennoissa merkeissä koko perheen voimin Teollisuuskadulle lauantaina 16.5. klo 10.00 alkaen!
Liitteet
Screenshot_20260331_211344_Facebook.jpg
Screenshot_20260331_211344_Facebook.jpg (58.03 KiB) Katsottu 6513 kertaa
Puuhis
Viestit: 15
Liittynyt: Su Maalis 01, 2026 4:43 pm

Re: Tapahtumia?

Viesti Kirjoittaja Puuhis »

Muita ajotapahtumia löytyy esim. täältä:

https://www.motouutiset.fi/fi/moottorip ... ?ref=front
Puuhis
Viestit: 15
Liittynyt: Su Maalis 01, 2026 4:43 pm

Re: Tapahtumia?

Viesti Kirjoittaja Puuhis »

Kristalliranta... N.Y.T.....
Puuhis
Viestit: 15
Liittynyt: Su Maalis 01, 2026 4:43 pm

Re: Tapahtumia?

Viesti Kirjoittaja Puuhis »

Ruokaa riitti ja kaikilla hyvä fiilis
Vastaa Viestiin